dijous, de juny 28, 2007

Trobament amb El Mestre de LLet

Hola a tots.... estic afectat i content perque he estat amb el Mestre de Llet.

Content perque ja he conegut al Mestre , que de Mestre ho te tot. Però estic trist perque no em deixava parlar amb el de les fotocopies i damunt ma dit "Espera Xato que ja acabe" ....

El cas es que he anat a fer fotocopies i des de la porta sentia :

" Tots els de Sueca son ...... menys 423 que han votat al Mestre "

Jo mai l´havia vist de cara però per lo peculiar dels seus gestos pegant punyades al mostrador he pensat que podia ser ell...Com jo tenia presa me he ficat a demanar i en això que em diu "espera Xato i escolta que ja acabe..." havia aguantat la risa molt de temps però quant ma dit xato he rebentat i el tio ha tornat " si si tots son ... menys 423" i per un moment he estat a punt de dir-li que jo era el que feia 423 perque em veia la punyada a la panxa.

En fi , vos planteje esta situaciò, què li dius tu al Mestre si et diu "espera Xato que...."
a) Te entra la risa?
b) Baixes el cap i esperes a que acabe?
c) ....

Jo soc Palace i a mi me entra la risa ... però això va en la sang !!!!

4 comentaris:

Pepe ha dit...

Jo, com no soc de sueca, no soc ni un fill de puta dels que no ha votat al mestre, ni uns dels 423 que l´han votat. Així que...

Anònim ha dit...

Et poses a la cola i esperes: L'home te raó en això de fer-te esperar; al cap i a la fi està en el seu torn. Pel que fa als insults (en cas de que siga cert que els ha proferit) és evident que no té raó.

Bonafontana ha dit...

Haver-li dit, que realment, eixos 423 han votat a Union Valenciana, però no al Letxal.
I així li dones conversa a l'home, i raones amb ell, i tal

la40maula ha dit...

jo li demanava un autògraf: el mite Lechal està creixent dia a dia... En la següent entrada us pose la seua pàgina web.

 

Partners Publicitarios
detalles originales regalos originales regalos navidad regalos navidad originales derriere laporte marketing en internet