divendres, de juny 15, 2007

SAMBÒRIK o AUTOINDEFINITS

Amics i amigues, donada la societat operaciontriunfística en la qual vivim, he decidit sotmetre el meu futur laboral a votació popular. Si desitgeu que em quede de subdirector i guionista del programa infantil Sambòrik de Punt Dos, feu un comentari a esta entrada amb la paraula "Sbk". Si, pel contrari, deisitgeu que canvie d'empresa i de vida i de registre i passe a escriure per al conegut programa d'esquetxos de Canal9, feu-hi un comentari amb la paraula "Auto". Entre tots els participants sortejaré una botella de vi i un sopar per acompanyar-lo.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

AutoSBK !!!!! Si vote per els dos tinc me opcions pavos !!

Anònim ha dit...

era jo el simpatic !

-Palace-

la40maula ha dit...

mmmmm... no ho tinc clar

la40maula ha dit...

M'he quedat amb el dubte: això ja em fa participar al sorteig?

Anònim ha dit...

Sbk

 

Partners Publicitarios
detalles originales regalos originales regalos navidad regalos navidad originales derriere laporte marketing en internet