divendres, de gener 26, 2007

JUST MARRIED!

Hola, blocaires!

Només vos escric per comunicar-vos la notícia que alguns esperàveu i que d'altres ja sabíeu: Mer i jo ens hem casat i ja estem vivint al piset de Sueca (C/ Sebastià Diego, 3 1er-2ª).

Res més, m'acomiade citant a en Jaume Sisa: "a casa meva és casa vostra, si és que hi ha cases d'algú".

Ps. 1, 2 i 3

1 – Pròximament, en data encara per acordar, farem un piscolabis amb tramussos i cacaus per a celebrar l’avinentesa.

2 – Encara que no vos hàgem maltractat ni amb cerimònies soporíferes ni amb banquets interminables ni amb disco-mòbils coentes i no vos hàgem fet vestir de pingüins, acceptem regals igualment; per nosaltres que no quede! (És broma)


3 – Si algú té cap pista sobre qui collons va ser (o és) el tal senyor Sebastià Diego, la Mer i jo agrairíem qualsevol informació al respecte.

7 comentaris:

e-XprimeNet.com ha dit...

Per cert, jo estaba de testig.

Ha segut una ceremonia molt dolÇa.

La meua enhorabona per als dos.

selrac ha dit...

Ieeeeeeeee, enohorabuena a los premiados!!!
Quan estiga per sueca ja em passaré a fer la visita del típic vei que va a deshores a vore als amics, si m'obriu bé, i si no també.
Ja xarrem, a vore si este cap de setmana ens veiem i fem un soparet o algo, que com ja esteu a Sueca no hi ha excusa per a arrivar tard!!.
Aleeeeeee.
No sé qui és Sebastià Diego, però li ho preguntaré a ma mare que ho sap tot, i sino Òscar ho buscarà a l'onomasticon o algo aixina.

Bonafontana ha dit...

ENHORABONA!! Això si que és una parella moderna! Ara que vos vaja tot molt bé en la vida, es a dir, en definitiva, que pugau fer el que vos done la gana, sempre. Bueno, alguna celebració, encara que siga informal, si deuríem fer.
He fet una "guguelà", i he averiguat que, Sebastián Diego, és argentí,i juga de porter en el Gremio de Porto Alegre, de Brasil. Joan vos pot ampliar la informació

Anònim ha dit...

enhorabona:
exacte molt moderna.

wolfenstein.

Anònim ha dit...

Ehorabona y que siga la vostra la felicitat eterna.

wolfenstein

Anònim ha dit...

enorabona

la40maula ha dit...

A mi, ja m'està bé, que el motiu pel qual Sebastià Diego passe a la posteritat, siga el d'haver donat nom a una part del món on sentir-nos benvinguts.

Només per això, pòstumament i amb caràcter retroactiu, no dubtaria d'atribuir-li mèrits per considerar-lo clau de volta, a partir d'ara, de la nostra toponímia sentimental suecana.

Des de la Vall d'Albaida, us felicitem emocionadament.

 

Partners Publicitarios
detalles originales regalos originales regalos navidad regalos navidad originales derriere laporte marketing en internet