dilluns, de març 12, 2007

Ressuscitant el bloc amb una convocatòria pasqüera

Estimats amics i amigues, com que sóc plenament conscient que teniu el cap massa ocupat amb els masclets i els dits massa endurits pel treball físic i per això no freqüenteu ja este bloc ni li doneu canya, seré jo qui ho faça (ja que -d'altra banda- em sent responsable de la seua mort per aturada cardíaca després de la cataclísmica notícia del meu matrimoni irònic).

Doncs bé. El motiu del present escrit no és altre que convocar-vos a la inauguració oficial del nostre cau matrimonial (el nostre pis, per als menys lírics) que, si vos ve bé i no teniu cap destinació pasqüera que ho impedisca, tindrà lloc el dia 6 d'abril de 10 a 11 del matí amb xocolatada inclosa i continuarà amb una paella o torrada (menú encara per determinar) a ma casa de la mar o a la caseta de Mer a la muntanya de Catadau (lloc encara per determinar).

Es prega confirmació d'assistència durant les pròximes dues setmanes (a més tardar) per a que ens done temps de preprarar l'ocasió com s'escau (com toca).

Res més. Una abraçada gai-lèsbica a tots i totes...

Visca el bloc de tots i totes!! (Açò és, clarament, propaganda electoral subliminal)

2 comentaris:

selrac ha dit...

Ei Vent, jo no sóc tan escèptic com el Pp i igual que pense que aquest any tirem als putos peperos de la generalitat, també crec q podem realçar el blog; q li vaig a fer, sóc aixina d'entusiasta (aprofite el moment per a saludar a mon pare i ma mare i fer propaganda del "Ja en tenim prou!").
Jo no sé encara si aniré a l'event pq tinc l'esperança de fer algun viatget en setmana santa, no sé, encara que siga a Conca a vore a la Guàrdia Civil d'allí; però si finalment no hi ha viatge, aniré encantat a l'event d'inaguració oficial del vostre pis (qui ho anava a dir: inagurem un pis fent un desdejuni popular... aiiiiii q majors estem!!!).

Ps: jo vote per catadau, que la platja de la Loteria ja la tinc massa vista (uns 26 anys crec).

la40maula ha dit...

Si cal portar a Déu, el cercarem al Gúguel i el portarem. M'agrada la idea de si en Catadau tinguera un Palau, però quan anàrem l'altra vegada vaig dir que m'agradaria tornar-hi com a fugitiu. Aquesta nit em pose. Millor despús demà (com s'escriu, amb guionet?), que a València cremes un contenidor o trenques un aparador en falles i et fan un monument. A les sirenes dels cotxes de policia sonen pasodobles i així no hi ha manera de delinquir... Carlos, quedem un dia i us atraque la farmaciola de l'hospital, què demanen els ionquis, aspirines? clamoxin? O has de demanar cita amb el lúmpen de Paterna? Informa't i ja em dius alguna cosa. Fins prompte

 

Partners Publicitarios
detalles originales regalos originales regalos navidad regalos navidad originales derriere laporte marketing en internet