dijous, d’abril 26, 2007

31. perquè està més prop que la Ronda.

32. perquè tanquen més tard que el Casal de Lluís.

17. perquè ens havíem deixat el 17.

33. perquè és quan dorm que hi veig clar.

35. perquè ja no me case.

36. perquè el cordó del riu està en obres de tant de trànsit nocturn.

37. perquè Clara ha d'estrenar la samarreta reivindicativa i Jesús no li deixa.

38. perquè volem saber del sabó de Catadau.

39. perquè no ens porten el café abans de les postres.

40. perquè tornen els cafés dels dissabtes.

1 comentari:

la40maula ha dit...

Carlos. Jo m'hi apunte a tot i no saps com m'ho posen de difícil! Un tast: m'ha tocat una entrada per al concert de fito, el dia 5 a ontinyent; el diumenge 6, de bon matí, han de venir a sueca uns fotógrafs ontinyentins i havia de fer unes gestions protocolàries... Sí, ja sé que tu tenies guàrdia, és igual, em dóna la sensació que s'està gestant una nit èpica. He tingut darrerament uns quants dejavus (que no sé com s'escriu) i crec que, com al dia de la marmota, fins que no isca tot correcte no passarem pàgina i aquesta facilitat de sortejar obstacles, sense despentinar-nos, m'està sorprenent: a la 300 va la vençuda! No ho puc demostrar, però estem dins d'un bucle i el dia 5 es desfà. Per això tinc interès, a banda de en la mani, en el concert; en una incursió de segon torn a València capitanejada pel xic de Sant Celoni, amb un grapat de polissons que hi vinguen amb ganes de passar-s'ho bé amb la festa del milloret de la música al País Valencià. I ahí està l'autèntica èpica: que vinguera Pepe, Alvaro, Jesús, tots. Si això passara, si la normalitat esdevinguera de sobte, com si d'un grapat de berlinesos que van a un concert on canten en alemany es tractara, tot seria possible.
Et proposaria que organitzàrem un càtering abans de les 6, amb sandvitxos de mallorquina i nocilla i fanta i cocacola (en amunt, és un dir) de manera que quan tot acabara, de camí als Tarongers, férem un mos i així arribàrem no massa tard als concerts... Igual no val la pena lubrificar tant la programació i acabem fent un mos per ahí. En fi queda llançada la idea... Si arribem abans que Soul Atac haja acabat...el món tremolarà.

 

Partners Publicitarios
detalles originales regalos originales regalos navidad regalos navidad originales derriere laporte marketing en internet