dilluns, d’abril 30, 2007

118

Ai mare Òscar, quin nivell!!!!

118. Perquè ja no oneja la bandera d'Espanya al Teular de Sueca i jo n'estic ben orgullós d'haver contribuït al seu desmatelament (si és que ixa paraula existeix).

119. Perquè ni Gilbraltar és espanyol ni La Loteria de Les Palmeres, mai ens fareu palmerencs!

120. Perquè l'esperit del F.A.L.L.A. encara resta entre nosaltres, i estos dies està més viu que mai.

121. Perquè "Antònia Font" és un mite per a mi, igual que Anna Benavent, mai els coneixeré!.

122. Perquè Lluís se'n pujarà dalt d'un taburet i tirarà les birres per damunt de les mamelles de la gent (normalment de sexe femení).

123. Perquè estic de guàrdia, no tinc pont, estic de mala llet i no m'he pogut afeitar.

124. Perquè a "Cala" punxen Kortatu i Vicent té una samarreta d'ells encara que no sap qui són.

125. Perquè en el seu temps lliure, Òscar no es dedica a llegir ni a escriure decàlegs per internet ni fa coses de profit; simplement és Axel Rose i està preparant un nou disc, amb l'ajuda d'Edgar que és el seu estiliste. Welcome to the jungle...!

126. Perquè som un poble en moviment.

127. Perquè se m'acaben els "perquès".

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Como sois tan valentones de publicar que sois lo artifices del ultraje de la bandera de espa�a ubicada en la urbanicaci�n del TEULAR.Mi pensamiento me hace suponer que la mitad de vosotros no sabeis ni teneis como literalmente se dice mano izquierda, como a estas alturas de nuestra democracia demostrais en este tipo de actos,aunque creo que lo haceis cargados de........cazalla

Anònim ha dit...

el firmante anterior no se acordo de poner. viva españa

 

Partners Publicitarios
detalles originales regalos originales regalos navidad regalos navidad originales derriere laporte marketing en internet