dijous, de maig 03, 2007

Últimes raons.

153. Perquè hui torne a estar de guàrdia i després de vore durant tota la vesprà-nit a més de 100 persones, estic amb els meus companys de guàrdia mirant Anatomia de Gray, sóc anatomiste! ho reconec hui, dia 3-5-07, dos dies després de House.

154. Perquè serà un dia molt coooorrrrrrecte!!! (pareix mentira que no se'ns haja vingut al cap abans este motiu).

155. Perquè han tancat a la Pantoja.

156. Perquè si anem a la mani el Sr Yago ens podrà criticar obertament a "la hojita" i gràcies a ell serem mondialment coneguts al poble, perquè crec que no ens coneix ni Déu.

157. Perquè jo sóc un gran amant del meu poble però també un desconegut (Pp dixit).

158. Perquè no volem un C9 tal i com està plantejat hui en dia (no em referisc al de Sueca, colla d'especuladors, visca SURGE!).

159. Perquè demà de matí vaig a Sueca i pense anar d'esmorçar amb els surgers.

160. Perquè si no peguem un gran sprint final demà, no arribarem a les 300 raons i Òscar s'enfadarà i es passarà tot el dissabte parlant-vos de Coromines i l'onomasticon.

161. Perquè Ventura sempre té rao (no me'n recorde dels tres supostos, ho senc, però són massa hores treballant).

162. Perquè mola anar com cagalló per sèquia.

163. Perquè volem un Sequial navegable.

164. Perquè volem pizzes per a tots.

165. Perquè són les dotze, me'n vaig a dormir i espere que ningú em desperte esta nit.
 

Partners Publicitarios
detalles originales regalos originales regalos navidad regalos navidad originales derriere laporte marketing en internet