dimecres, de març 14, 2007

Sopar de falles a vlc!

Ie xiquets, que les falles ja estan ací!! Vaig a aprofitar el blog per a fer la convocatòria fallera a la ciutat de València del pròxim divendres 16 de març, ja que l'opció correu electrònic no m'agrada, aixina que qui no mire el blog no s'enterarà i serà el seu problema.
Bé, al que anàvem, este divendres el binomi Lluís-Joan (ja que el Diego va tindre el seu punt d'inflexió en les pasqües passades, que lluny queden els temps de la famosa triada...) i jo em decidit fer la típica ixida x vlc en Falles, i estaria bé saber quanta gent som per a decidir que volem fer per a sopar. L'opció era anar a un baret i fer un soparet ràpid d'entrepà picaeta i cafenet amb el seu ponxe/paxaran corresponent i després anar a les verbenes falleres del Carme, per exemple a la plaça del Collao; però si som poca gent (menys de 10) i voleu, el sopar el podem fer a ma casa i comprem unes pizzes o es porteu entrepans, voslatres decidiu.
De moment els que anem segurs som Joan, Lluis, Eli i jo, segons he llegit en algun mail, Vicent i Vane tb venen i ¿Palace i Maria tb? Així que ja aneu diguent coses. Per al dia següent tot es pot parlar, però jo crec que descarte l'opció Sueca així que jo no m'apunte a la famosa llista del Kaiser per a anar al Niu d'or o derivat, a mi me fa més l'opció Pulqueria, tot depén de com acabem el divendres.
Bé xiquets ja direu alguna cosa, per a la vostra informació jo tinc tot el divendres de desfaeno, que no curre, aixina que si voleu passar-vos pel pis i dina allí sereu benvinguts (sempre que no hi haja imprevís d'última hora). Aleeeeeeeee.

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Mer i jo ens apuntem! Festa, festa, festa!

la40maula ha dit...

Vaig llegir falles a Vic! Tant costa posar València? M'has tingut dins d'una espiral d'incògnites més de dos dies. Me n'haig d'anar. Ara torne.

la40maula ha dit...

Ja he tornat. I vaig. Vull dir que vaig a València -a Vlc- i sessió de vesprada. Et cridaré per si no tens oportunitat de llegir el bloc, i parlant del ressuscitat bloc: no ha calgut cap divorç irònic -déu em guard- per a reviscolar. La prova de força entre el correu i el bloc ha sigut superada: fins i tot Pepe n'ha fet ús per dir que no paga la pena fer-ne cap ús! Fantàstics, els connectors.
Sobre que la convocatòria dissabte a Sueca he de dir que tot i haver sigut convocada per mitjans de comunicació tant del segle passat com el correu electrònic, s'ho mereix:
Hem tingut a Jesús esporgant els tarongers dels voltants de la Ronda; s'han trobat fallers desapareguts, la cartera de Vicent que ell pensava que va perdre a Pego i dos maquis amagats. José Escrivà ens té preparat un discurs nostàlgic després d'haver-se desvinculat del mondo fallero. Pepe, ens explicarà en quines baranes no hem de recolzar-nos si anem a traure un bitllet de Baleària i les seues experiències com a pintor postmodern els diumenges, i és per la feina i la seua condició d'emigrant que el dissabte feiem el doblet noctàmbul -com l'any passat, no ens escandalitzem-. Edgar ens explicarà com és la vida d'un home parallamps i per què no? Feina feta no porta destorb. I el diumenge, més.

 

Partners Publicitarios
detalles originales regalos originales regalos navidad regalos navidad originales derriere laporte marketing en internet