dimecres, d’octubre 18, 2006

Soparet este divendres.

Perdoneu, esq estic un poc tòfol i el que he escrit abans ho he borrat sense saber com (ixc de guàrdia i clar, en estos moments estic poc hàbil). Bé, aprofitant que este cap de setmana no tinc guàrdia i que el divendres de vesprà m'he de quedar per València, si voleu podríem fer un soparet, si som menys de 10 persones el podríem fer a ma casa, i si som més o bé nho voleu fer-lo a ma casa, ens n'anem de sopar per ahi, això si, si anem de sopar no seria interessant que acudireu a vlc abans de les 10 per qüestions de infraestructura per a poder sopar més de deu persones en algun bar (ja sé que vos estic demanant molt, però bé, no hi ha res imposible), per exemple podem anar al bar on anàrem a sopar l'altra vegada, al trafic d'entrepans al Carme, que era barat i no estava mal, i a més no hi ha solomillo al foie; bé, ja digueu alguna cosa. Asegure festa fins les 7 del matí (no sóc com el Palace, lo meu és de veres).

P.D.: vaig a unir-me a Vicent i Ricardo per a formar la triada antisolomillo al foie (ho senc Vanessa, sóc un "xaquetero", però han passat 5 dies i encara estic amb mal de panxa).

Ale, a passar-ho bé.

7 comentaris:

selrac ha dit...

rectifique, volia dir que si anem de sopar a algun bar, SERIA INTERESSANT QUE ACUDIREU ABANS DE LES 10 (el NO ixe que s'ha intercalat al mig la frase no s´´e d'on ha eixit).

Unknown ha dit...

Mer i jo ni de conya. L'endemà de matí tenim dinar familiar pel tema pis i, per la nit, dins dels actes de celebració del desè aniversari de la nostra colla universitària, tenim un sopar el dissabte al mític 'Arandinos'. O siga, que està impossible la cosa i anirem al cine com a bones persones.

Ps. Hòstia, és cert! Què collons faig jo també treballant a estes hores!???

e-XprimeNet.com ha dit...

Ale jajaja.... es sou tots molt sabuts, no ho sabieu ?

Tot solicionat, reparacions en menys de 2 hores

Palace

Drackqueen ha dit...

Jo tinc contrasopar amb ex-companys de curro (sopar de tapeo, mogolló de cubates, resaca posterior, etc...). Aixó no lleva el fet de troBAR-nos en algun PUB de la zona. !!!
Ja parlem !!!

Drackqueen ha dit...

Per cert KIRK, qui collons eres tu ???
Selrac = Carles ; Kirk = ????

selrac ha dit...

drackqueen, això te passa per no volor vindre mai de sopar amb nosaltres pq dius q som uns avorrits, si vingueres més sabries qui es kikrk!
per cert, no saps escriure el tue nom!

Drackqueen ha dit...

Selrac, ja t´ho he dit moltes vegades; jo = dra-ck-queen , vosaltres = dra-g-queens !!!!
Avorrits que sou uns avorrits !!!!

 

Partners Publicitarios
detalles originales regalos originales regalos navidad regalos navidad originales derriere laporte marketing en internet