dilluns, d’octubre 16, 2006

quin poder de convicció!!

Xe, no m'esperava jo este poder de convocatòria, ho vaig demanar fa dos dies, i mira, ja està el blog fet!, quina efectivitat i eficiència Palace!!
Bo jo hui no tinc res més a dir, q tinc un poc de feina, i si escric és per a provar un poc açò, que no tinc molta idea de com funciona; però bé, ja que estic faig una proposta per a l'1 de novembre, que ja que és festiu i cau dimecres (ja veus tu, el pitjor dia per a que caiga una festa) podríem fer una excursioneta per algun lloc, jo propose el Mondúver per proximitat i pq el duo Miragall-Armengot m'han fet desistir en l'intent de pujar al Puigcampana (Bell-Hill o Mordor, com vulgau); jo en que s'apunte sols una persona em conforme, que a la Vall de Gallinera em vaig quedar amb ganes de fer excursions per culpa d'afers aliens a la meua voluntat (guàrdia, plutja, solomillo al foie...?); bo ja digeu algo. A vore si esta nit pose la foto del quatre; caspitas Palace! (brazos en jarra) sabia que ho havies de traure per algun lloc. Ale, deuuuu.

1 comentari:

e-XprimeNet.com ha dit...

Hola Carles,

Maria i jo volem fer un día de dinarot a una pensiò que coneguem en Requena. Però es pot fer diumenge. Lo més segur es que serà el 29 d´Octubre del 2006.

Hem pareix bona la proposta però informa un poc més.

 

Partners Publicitarios
detalles originales regalos originales regalos navidad regalos navidad originales derriere laporte marketing en internet