dilluns, de desembre 04, 2006

Torrada independent i independentista

Estimats amics i benvolgudes companyes, ja sabeu que a mi m'agrada alterar plans i tocar la moral en general. Així doncs, per comptes d'assistir el dia 6 a la 1ª paella independentista del Casal Jaume I de Sueca, vos propose acudir a la 2ª torrada independent (1ª independentista) a la caseta de muntanya de la Mer.

La Mer i jo ho compraríem tot (com l'any passat) i després ja faríem comptes. Si vos fa la idea, confirmeu abans de demà a mig dia i passeu la proposta als no bloggers per a que s'hi apunten.

Apa...

Ps. També comptarem amb la millor música en català.

5 comentaris:

selrac ha dit...

Que manera de tocar els collonets a la gent! tot siga per portar la contrària...
Bé, jo estic disposat a canviar els plans i anar a la torrada independentista i independent, ale!
Ps: Mer, ja que estem, ens podries fer una classe magistral de com es crea el sabó!

la40maula ha dit...

Impossible que un gat piule. L'altre dia em vaig precipitar en confirmar la meua assistència: Teníem concertat un trasllat des de feia unes setmanes i uns amics ens deixaven una furgoneta per al dia 6, i s'oferien a ajudar-nos-hi. Com que la Constitució i la Puríssima són dogmes inalterables i festes religioses totes dues, les vaig confondre i m'enredrí en les dates com és habitual en mi.

Em sap molt greu no assistir a la classe de sabó manufacturat; i si serveix d'alguna cosa, impregnaré, en la mesura d'allò possible, d'independentisme les anades i tornades al llarg de tot el dia de la Puríssima del 78: Promet fer una difamació i tres blasfèmies per cada pes que hi carregue. Això, per començar.

la40maula ha dit...

Caram Pepe, quin marcatge: tres minuts de diferència!
Palàsios, acaba de vindre'm al cap: L'altre dia li vaig apuntar l'adreça del Quatredecarles a Edgar, fes-li una patent de blocaire; que només tu que ets Nostresenyor del bloc pots fer-li-la. Ale.

la40maula ha dit...

Se m'oblidava és macarca@hotmail.com.
Tot i que em sembla que ja la tenies, perquè en la presentació oficial li la enviares. Fins prompte. Passeu-ho bé.

Unknown ha dit...

XICS, NOMÉS HE REBUT DOS RESPOSTES; SI A LES 18 HORES DE HUI NO HE REBUT MÉS ADHESIONS (O MÉS INFORMACIÓ AL RESPECTE)EM VEURÉ OBLIGAT A SUSPENDRE L'OPERACIÓ PER MANCA DE DADES I IGNORÀNCIA SOBRE LA QUANTITAT D'EMBOTITS QUE HE DE COMPRAR.

 

Partners Publicitarios
detalles originales regalos originales regalos navidad regalos navidad originales derriere laporte marketing en internet