dijous, de desembre 14, 2006

Gran Sopar Alternatiu al Sopar de Classe de Joan

En vista de la tradicional quedada de amics de universitat de Joan i per tal de ser un poc alternatius i "tocapelotas" (es que he perdut altra volta a padel i estic calent) hem pensat convocar un soparet per aquest dissabte en Sueca.

Sé que el plan no es molt emocionant però la companyia es grata.

Espere que aÇo tinga tant de exit com altres convocatories i que tingam pleno.

Si en som de 2 a 4 farem un "mano a mano" i au.

Ale.

3 comentaris:

fernando_poggi ha dit...

Confirme la meua assistència i la de la meua parella.

Anònim ha dit...

Jo m'apunte al soparet, propose anar a l'Estalvi de Fortaleny, bons menjars, bona cervessa, i a més, el xeff-cambrer-gerent pareix la viquipèdia,a més, t'explica científicament la fitxa tècnica de la cervessa que demanes, pel mateix preu, sense cap suplement. Un día li vaig dir, que no me posara molt de formatge a la pizza, que hem feia mal l'estòmac, i ell hem proposà també llevar l'orenga, i jo... com?, perdone? vols dir? i que fem de l'albahaca?

Jódete Pinotxet!

Bonafontana ha dit...

Jo vaig al sopar ixe. Propose anar a "l'Estalvi" de Fortaleny, es sopa molt bé, es beu bona cervessa,bon preu,...

 

Partners Publicitarios
detalles originales regalos originales regalos navidad regalos navidad originales derriere laporte marketing en internet