dilluns, de novembre 06, 2006

Ricardo, Desi, la Moreneta, Antònia Font, Granelini, Esther i Fito.

Ricardo - tots ho sabeu - és mundialment conegut per ser l'únic enginyer de camins - viu - que entén i parla a la perfecció la varietat piscöt del baix alemany des que tenia quinze anys; a més, - localment - se li atribueix la iniciativa de reconvertir bars, cafès i tavernes en despatxos destinats al càlcul d'estructures prefabricades de metall.

Desi, motera contundent de la Ribera, - tots ho sabeu - compagina la velocitat amb l'antropomorfisme senderista, ço és, t'organitza un viatge o una excursió a la qual no cal que vages si no et ve de gust: ja s'encarregarà ella que no et falten les fotos lluïdores per a familiars i visitants; actualment, tinc aparaulada amb ella una excursió a l'Everest - pujada sense oxigen - perquè és un lloc on res se m'ha perdut ni mai hi he tingut ganes d'anar.

I si tot açò ja ho sabíeu i pensàveu que era tot, i suficient currículum: n'estàveu mal-sabuts: Encara n'hi ha més!!

Durant el pont hispano-autonòmic del mes passat, alguns patien els excessos de llom al foie, altres - cardant la llana - feien cua per a veure la Moreneta - que no és una dona pública del barri de Russafa, sinó la sacrosanta i convergent de Montserrat! -; i es perderen l'actuació dels Antònia Font a Carcaixent.

Ara tenen l'oportunitat de refer les seues agendes al compàs del més sideral i subaquàtic grup pop del país. Algú dirà que té guàrdia... però ja sabem tots com és de falsa la coartada. Aquest algú, realment, no ha entrat a un ambulatori des que tingué la pigota en primer d'EGB; realment es tracta de Granelini: el famós contorsionista a temps parcial que fa números amb els dits de les mans i que el Circ du Solei contracta cada vegada que l'altre que escup foc li ixen llaguetes en la boca. No estàs de guàrdia: Estàs de bolo!!!

Doncs bé, a allò que anàvem: el que no sabíem era que Ricardo i Desi - concertaires esporàdics en els locals de moda de la ciutat de València - disposaven de la primícia que els Antònia Font venien a El Loco el dissabte dia 18, així com de la veritable realitat antroponímica del grup!!! Cal que us diga més? Servisca com a convocatòria preliminar. Concertem?

PS: Esther, tinc la teua entrada de Fito.

6 comentaris:

e-XprimeNet.com ha dit...

Fotre !! Per fi ha arribat el desconcert al Blog.

selrac ha dit...

Òscar, que grande eres!, ja que sóc un dels aludits, he de dir que jo ja sabia q Antònia Font van a la Sala El Loco, però casualment ixe dia he de fer un bolo a Paterna City, esq m'ha eixit un paper de Fakir, però no d'estos q es giten a un llit amb tatxes, sinó q és un Fakir mental, on he d'escoltar tots els despropòsits paternícoles sense q em torne boig, cosa q crec q és més complicat q tragar-se una espasa encesa en flames per la boca; si ho aconseguisc, pujaré un escalonet més en el Circ du Solei i per al pròxim espectacle t'aconseguiré una entrada per a que em veges en acció, t'ho promet.
De totes formes, el diumenge 19 (és a dir, l'endemà d'antonia font), tb en la sala El Loco actua el grandiós Xavi Castillo del que mai em canse de vore'l actuar, així que si voleu, podeu fer un doblet i anem a vore'l, tot siga per fer pais!

la40maula ha dit...

Com que vaig traure el tema - i sense ànim de justificar les veleïtats litúrgiques de ningú -, ahir fullejant un recull de textos fusterians em trobí amb el que segueix:
"A l'arxiu parroquial de Sueca hi ha pergamins del S.XIV que contenen testaments amb deixes a Montserrat: la devoció remota implicava també uns lligams nacionals profunds...".
Queda dit: ni devots, ni remots; ni tot el contrari.

e-XprimeNet.com ha dit...

Molt de Fuster però anybody a anat a vore l´exposiciò de Fuster a l´arxiu on molt cordialment us rebra la meua mare.

Podreu vore el "Carnet de la Falange" que es faria per motius diversos i altres documents molt interesants.

Només han anat 5 persones a vore l´exposiciò en 5 dies.

Ale aneu a fer-li la visiteta.

Unknown ha dit...

Deixant de banda els motius que em dugueren a contemplar la embrutida verge de Montserrat l'atziac dia de la Hisppanitat (que fins i tot jo mateix desconec), vos comunique que, si em pilleu dues entrades, estaré encantat d'incloure el concert d'Antònia Font del dia 18 (de novembre, espere) al programa de festes de l'aniversari de la Mer. Si ho feu, em compromet a portar-vos a sopar a un proper bar monotemàtic de pilota valenciana on fan unes tapetes que apanyen prou...

Ps. No és per comoditat, és que jo amb la sala El Loco tinc molta mala fortuna i cap de les vegades que he intentat entrar ho he aconseguit. Per tal raó, m'estime més delegar la meua sort (o la meua dissort) en altres persones.

Anònim ha dit...

Hola.

 

Partners Publicitarios
detalles originales regalos originales regalos navidad regalos navidad originales derriere laporte marketing en internet